esmaspäev, 20. mai 2013

Eiropas muzeju nakts


Kodutute Taj Mahal


Korruse silt Albert hotellis


Vaade Albert hotelli 11. korruselt


Üks purskkaev


Eiropas muzeju nakts


Kanaliromantika


Lukus


Tegin selle pildi oma pisikesele pojale, et näidata, kuidas saab taskuraha teenida :)


Luv ya, 60's

Iseenesest oleks taht täitsa nende noorte poistega veidi ringi kimada :D


Paar stiilinäidet sellest, et minu uus fotokas ei sobi mitte kohe öövõteteks.


Sai proovitud küll nii ja küll naapidi, aga järgmine kord peab ikka peegli ka kaasa vedima


A mul kama!


Ma tõotasin pühalikult, et lähen sinna õhtul "dušši alla", aga lubaduseks see vaid jäigi....


Māksla

Mākslas akadēmija
 Strūklaka i brivibas


Jälle kunzt


Üks äge park

Kristusekisajad


Pilt sellest kuidas fotograaf fooni toetas, takistamaks tuulel foonile tuule alla tegemist


Pisike ja nummi


Sigulda õunapuud


Täpselt samasugune pilt vedeleb kuskil kolikambris nonii 5 aasta tagant


Nüüd, kui ma JULGEN, ma enam ei RAATSI!